Hlavní menu:

 

Vzkazy, dotazy


Zobrazit místo Praha 14 jinak - kauzy na větší mapě Portál Občanská společnost - 
návod k použití Econnect - portál občanského sektoru

Praguewatch.cz - internetový průvodce po pražských kauzách, sporných případech městského plánování, ohrožených kulturních prostorech, parcích či třeba zahrádkářských koloniíchu

BlueBoard.cz
 

Odběr novinek

Chcete dostávat novinky?

Spolupracujeme

Za Hutě krásnější
OS Jahodnice
• OS Rožmberská
• OS Zdravé Kyje
SOS Praha
• 1. OS Hloubětín
• OS Nová Jahodnice
• OS Za budoucnost Hostavic

Partnerské weby:
www.kauza3.cz
www.kauza5.cz
www.kauza-praha.cz
www.praguewatch.cz


Kontejnerový terminál Malešice

01.01.2017 14:53:44
Malešice - návrh kontejnerového terminálu

Vlastní záměr navržený společností Rail Cargo Operator – CSKD představuje realizaci kontejnerového překladiště včetně obslužných kolejí v délce 700 metrů a celého zázemí. Návrh obsahuje překladiště v dispozičním uspořádání na 6 kolejí v obslužné délce 700 m a uspořádáním depa do 12-ti řad nebo do 9-ti řad (varianta B a C). Obsluha překladiště je plánována dvěma portálovými elektrickými jeřáby pro obsluhu překladiště a kolesový manipulátor Hyster H18-23XM-12EC.

Ke stávajícímu rozsahu dopravy by měli přibýt pouze 3 páry Nex vlaků do kontejnerového terminálu v trase Praha-Libeň – Praha-Malešice a zpět (z toho jeden pár vedený v nočních hodinách). Pro obsluhu areálu má být k dispozici 30 parkovacích stání, předpokládá se 30 příjezdů a 30 odjezdů osobních automobilů za den. Objem kamionové dopravy se předpokládá v objemu 125 kamionů v jednom směru za den.

Všechny navržené varianty jsou silně kapacitně poddimenzované (pouze 3 páry vlaků a 125 kamionů v jednom směru za den). Zhruba se stejnou kapacitou probíhala EIA PHA259 v roce 2006 – 2007, ale to byl záměr posuzován jako I. etapa (pouze 2 koleje o délce 450 m). Plánované 3 páry Nex vlaků obsadí svou délkou 3 koleje a další tři koleje jsou tedy volné jako rezerva. Pokud tedy je v oznámení počítáno s kapacitou 3 párů Nex vlaků a objemem kamionové dopravy v rozsahu 125 kamionů v jednom směru za den, tak tento objem se v pohodě a s rezervou se dá zvládnut pouze na dvou kolejích a pouze s jedním portálovým jeřábem pro obsluhu překladiště. V navrhovaném rozsahu je skrytá kapacita terminálu minimálně 6 až 9 párů vlaků za den – tedy dvojnásobnou až trojnásobnou kapacitu než je uvedena v záměru.

Článek
Článek "Malešice. Nechtějí tu překladiště" vydaný 5.1.2017 v deníku Metro
Směřování dopravy ve variantě B s přímým napojením na Průmyslovou ulici - na křižovatce s ulicí Českobrodskou dojde k dopravním problémům - nákladní doprava nemůže jezdit přes Hloubětín a kamiony se musí při nájezdu do kontejnerového terminálu obracet na
Směřování dopravy ve variantě B s přímým napojením na Průmyslovou ulici - na křižovatce s ulicí Českobrodskou dojde k dopravním problémům - nákladní doprava nemůže jezdit přes Hloubětín a kamiony se musí při nájezdu do kontejnerového terminálu obracet na
Směřování dopravy ve variantě A s přímým napojením na Hedlovu ulici , Tiskařskou a Teplárenskou ulici
Směřování dopravy ve variantě A s přímým napojením na Hedlovu ulici , Tiskařskou a Teplárenskou ulici
Schéma nadřazené komunikační sítě okolo kontejnerového terminálu Malešice
Schéma nadřazené komunikační sítě okolo kontejnerového terminálu Malešice
Detail záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice
Detail záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice
Ortofotomapa okolí záměru a související volné pozemky
Ortofotomapa okolí záměru a související volné pozemky
Suspendované částice frakce PM10
Suspendované částice frakce PM10
Suspendované částice frakce PM10
Suspendované částice frakce PM10
Detail záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice
Detail záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice
Návrh záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice - přehledná situace
Návrh záměru výstavby kontejnerového terminálu Malešice - přehledná situace
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Kontejnerový terminál Praha-Uhříněves
Na začátku prosince 2016 bylo po tříleté výstavbě otevřeno nákladové centrum Wien Süd, terminál provozuje společnost Rail Cargo Group .
Na začátku prosince 2016 bylo po tříleté výstavbě otevřeno nákladové centrum Wien Süd, terminál provozuje společnost Rail Cargo Group .
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group - schematický plánek dopravních tras
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group - schematický plánek dopravních tras
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group - mapa okolí
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group - mapa okolí
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group  - vizualizace překladiště
Umístění kontejnerového terminálu Wien Süd společnosti Rail Cargo Group - vizualizace překladiště
Kontejnerový terminál Wien Süd společnosti Rail Cargo Group
Kontejnerový terminál Wien Süd společnosti Rail Cargo Group
Společnost Rail Cargo Group - přepravní trasy
Společnost Rail Cargo Group - přepravní trasy
Společnost Rail Cargo Group - konterjenrové terminály a terminály ROLA v Rakousku
Společnost Rail Cargo Group - konterjenrové terminály a terminály ROLA v Rakousku
Návrh přehledného regulačního a zastavovacího plánu pro část území Prahy XI - (Malešice) s přilehlými částmi území Prahy IX - (Hloubětín), Prahy XI (Hrdlořezy) a Prahy XIII - (Strašnice), mezi státními silnicemi Českobrodskou a Černokosteleckou. Revers ne
Návrh přehledného regulačního a zastavovacího plánu pro část území Prahy XI - (Malešice) s přilehlými částmi území Prahy IX - (Hloubětín), Prahy XI (Hrdlořezy) a Prahy XIII - (Strašnice), mezi státními silnicemi Českobrodskou a Černokosteleckou. Revers ne


© Kyjský občanský klub, Kontakt: kyjeok (zavináč) seznam (tečka) cé zet
© Design, redakční systém: Webdesignum 2008 - 2011