Do zprovoznění tunelu Blanka je nutné připravit návazná dopravní řešení
Technická správa komunikací hl. m. Prahy (TSK) byla na úterním jednání pověřena Radou hlavního města Prahy přípravou dopravního řešení v návaznosti na zprovoznění severozápadní části Městského okruhu. Dříve než bude vystavěna zbylá část Městského okruhu v úseku Pelc-Tyrolka – Rybníčky v definitivní trase, je nutné hledat dočasné dopravní řešení, které do doby zprovoznění celého okruhu umožní kvalitní dopravní obsluhu města s potřebnou ochranou životního prostředí dotčených území. „K této problematice již máme zpracovány dílčí prověřovací studie, které hledají vhodné dočasné řešení využívající úprav stávajících komunikací. Díky tomuto pověření tak můžeme pracovat na dalších materiálech a dokumentaci pro územní rozhodnutí nových mimoúrovňových křižovatek Kolbenova – Kbelská a Poděbradská – Kbelská a možných úprav například ulic V Holešovičkách a Povltavská,“ uvedl Ladislav Pivec, šéf TSK.
Výstupem řešení bude návrh způsobů možné realizace jednotlivých investičních akcí. Zvláštní pozornost bude věnována řešení Holešoviček, kde se předpokládá převedení velké části dopravy pod zem. Výsledné varianty musí projít projednáním se všemi dotčenými subjekty, k nimž patří zejména příslušné městské části a orgány hlavního města Prahy.
Ke stažení: Polookruh_Hloubetin
- lový komplex Blanka, 416 kB
- Návrh nasměrování vyústění Blanky na průmyslový polookruh , 146 kB
- Návrh nasměrování vyústění Blanky na průmyslový polookruh , 200 kB
Hloubetin_polookruh
„Blanku II“ nahradí průmaslový polookruh s mimoúrovňovými křižovatkami v Hloubětíně
Diskuzní fórum
Zatím tu není žádný diskuzní příspěvek.